Nasz klient to polski projekt internetowy, który opiera swoją działalność na rynku eventów podróżniczych. Dzięki rozwiązaniom i platformie naszego klienta użytkownik może szybko, łatwo, wygodnie i bardzo efektywnie znaleźć dla siebie każdy rodzaj imprezy turystycznej wpisując w wyszukiwarkę dowolną frazę np. „treking w Nepalu”. W konsekwencji możliwe jest skonsultowanie danej imprezy turystycznej, zarezerwowanie jej i zakup w dziale sprzedaży firmy.
Firma jest beneficjentem programów unijnych - Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W najbliższym czasie firma zamierza inwestować na rynku niemieckim i rosyjskim.
Marka powstała w 2010 roku w Gdańsku i nadal mieści się tutaj również jej siedziba. Biura organizacji znajdują się w prestiżowej lokalizacji w Gdańskim Parku Naukowo -Technologicznym, skupiając w jednej przestrzeni twórców innowacyjnych projektów XXI wieku.
Wdrożenie NetPC obejmowało zaprojektowanie i budowę platformy umożliwiającej rezerwację online ofert turystycznych. Klientowi zależało na znalezieniu partnera do budowy systemu, który zidentyfikuje najbardziej odpowiednią rezerwację dla danego klienta.
Sercem projektu jest kontekstowa wyszukiwarka ofert turystycznych 50 krajowych touroperatorów. Sprzedawane oferty obejmują m.in. wycieczki, wycieczki krajoznawcze, wycieczki krajoznawcze, wycieczki i rejsy; bilety lotnicze czarterowe i rejsowe oraz imprezy motywacyjne; imprezy organizowane samolotem, autokarem i transportem osobistym; rezerwacje mieszkań i noclegów. Przyjęta strategia wyszukiwania w bardzo dużym stopniu ma za zadanie odróżniać firmę od innych przedsiębiorstw z obszaru portali turystycznych.
Ponadto nadrzędnym celem systemu przygotowanego przez NetPC było jak najefektywniejsze i najwydajniejsze wyszukiwanie rezerwacji.
W ramach projektu przeprowadzonego dla udało nam się dostarczyć w pełni interaktywną, nowoczesną platformę rezerwacyjna w pełni odpowiadającą na potrzeby klientów przedsiębiorstwa. Projekt był bardzo udany, ze względu na dogłębne zrozumienie potrzeb i wymagań klienta. Rezultatami implementacji było dostarczenie unikalnej wartości biznesowej dla klientów firmy. Aplikacja pomogła firmie zwiększyć liczbę rezerwacji, a także powiększyć przewagę konkurencyjna na wymagającym w rynku w dobie COVID-19.
Końcowym efektem naszej pracy było również, poprawienie wielu wskaźników sprzedażowych i biznesowych dla przedsiębiorstwa.
Komandosi IT meldują gotowość na kolejne zadanie z obszaru rozwoju zaawansowanych systemów IT dla turystyki międzynarodowej!