W tym projekcie udało nam się zbudować i rozwinąć dedykowany system IT, obsługujący procesy rezerwacji w organizacji zarządzającej własnymi obiektami noclegowymi. Organizacja, dla której wykonaliśmy ten projekt dynamicznie zaznacza swoją obecność na rynku turystycznym. Kluczowe było dostarczenie Klientowi rozwiązania technologicznego o wysokiej dostępności, wydajności i przy zastosowaniu najnowocześniejszych możliwości IT.
W projekcie kluczowe było zbudowanie dedykowanego systemu do rezerwacji miejsc noclegowych dla sieci obiektów turystycznych dla turystów z Europy Centralnej. Celem biznesowym projektu było dotarcie do większej liczby turystów, co bezpośrednio przełożyło się na zwiększenie obłożenia obiektów turystycznych i wzrost sprzedaży. Przedsięwzięcie wymagało zbudowania przyjaznego dla użytkowników systemu, który spełni wymogi potencjalnych gości danego obiektu turystycznego. Ważne było zidentyfikowanie specyficznych reguł zarządzania obiektami miejsc noclegowych w różnych konfiguracjach oraz zarządzanie płatnościami on-line za noclegi poprzez integrację z zewnętrznym system płatności. Dla Klienta kluczowe było znalezienie partnera IT, który będzie w stanie dostarczyć dedykowany system rezerwacyjny według określonych ram finansowych i czasowych - dosłownie w kilka tygodni, a także pozyskanie partnera IT, który po wytworzeniu zapewni kompleksowe utrzymanie systemu.
Przedstawiona platforma do rezerwacji w obszarze turystycznym jest w stanie przetwarzać dane w czasie rzeczywistym. Realizacja ta udowodniła, że jesteśmy w stanie pomóc również krajowym organizacjom w powiększaniu przewagi konkurencyjnej, dzięki technologii – zwiększenie sprzedaży i obniżenie kosztów operacyjnych organizacji. Potencjalni goście danego obiektu turystycznego i inni użytkownicy systemu byli także usatysfakcjonowani z możliwości, jakie stwarza platforma pod względem intuicyjnej nawigacji UX. Projekt ten był dla nas kluczowy, ponieważ pokazał, że jesteśmy w stanie dostarczyć wartość biznesową również dla wymagającego sektora turystycznego – w bardzo krótkim czasie kilku tygodni. Obecnie nasz dedykowany zespół zajmuje się utrzymaniem systemu.
Finalnie pokazaliśmy, że jesteśmy w stanie zrozumieć złożone potrzeby użytkowników dedykowanych platform rezerwacyjnych i przełożyć je na funkcjonaliści systemu. Kluczowe dla nas było duże zadowolenie naszego Klienta z obszaru turystycznego z jakości naszej pracy.
Komandosi IT meldują gotowość i czekają na następne zadania związane z budową dedykowanych systemów rezerwacyjnych!